Tillbaka till senaste
Inläst: Om kvinnokroppen är så bra – varför gör allt så ont?
Kvartal Podd 1 juni 2026 06:30

Inläst: Om kvinnokroppen är så bra – varför gör allt så ont?

Barnmorskornas hyllning till kvinnokroppen får mig att se rött. Särskilt när den förväxlas med medicin, skriver Linnea Bali.  Inläsare: Nathalie Rothschild

Källinformation

Utgivare:
Kvartal

Skapad: 1 juni 2026